2014. június 25., szerda

2. Kritika - Dangerous Love



Fejléc: Örülök, hogy ez nem One Direction blog, de rátérek inkább a lényegre.
A képek szépen vannak összemosva, de a főszereplő lányon kívül a másik két szereplő alig látszik.
Szerintem, ha a szőke hajú fiú fontosabb szereplő, akkor lehetett volna erősebb színe az alakjának.

10/6


Háttér: A háttér egyáltalán nem illik oda, hiszen apró kockákból áll , és ez egy kicsit zavaró. Én a helyedben keresnék egy másik lilás hátteret.

10/5


Történet: Csak a 3. fejezetet olvastam el, de meg kell mondjam megfogott a történet, mivel szépen írsz. Örülök, hogy hosszú fejezet volt, mert faltam a sorokat..

10/10


Helyesírás: Nem találtam elírást, sem vessző hibát, és csak így tovább.

10/10


Összegzés: 40/31



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése