2014. június 26., csütörtök

8.Kritika - Candice&Joseph kapcsolata


Fejléc: Imádom Joseph Morgant, de ez a fejléc nekem egyáltalán nem tetszik. Csak rá van rakva a két főszereplő és kész. Fölösleges oda, az a két kép a bal oldalon. Szinte semmi sincs a fejlécen csak egy virág. Legalább képek lennének rajta összemosva, de így teljesen üres. A fejléc mérete sem megfelelő, ugyanis túl magas, mint széles.

10/3

Háttér és kinézet: Hát a háttere borzalmas, pedig a zöld színhez nem illik a szürke. Én a helyedben egy világos zöld színt választottam volna. A fejléc alatt lévő szöveg nem passzol oda, én a helyedben a modul sávba kiraknék egy gifet vagy esetleg képet, és alá írnám a történet ismertetőjét. És egyáltalán nincs chat, ami zavaró, hiszen ott szoktak cserét kérni. Mondjuk a csere modul sincs kirakva. Csinálhatnál a modul sávba egy menü pontot ahová berakhatnád a fejezeteket és a szereplőket., mert ami ki van rakva Josephről és Candiceről, azok túl kicsik.

10/2

Történet: Joseph és Ian örök kedvenc, de csak az utolsó fejezetet olvastam. Szerintem részletesebben is leírhattad volna a történteket, de meg kell mondjam így is tetszett. A fejezetben a betűk túl kicsik, azt vehetnéd egy kicsit nagyobbra. A képek is szinte nagyobbak. Szerintem jobb lenne, ha hosszabbak lennék a fejezetek. A te szemszögedből írod a történetet, ami ritka, de nagyon szépen fogalmazol.

10/4

Helyesírás: Nem találtam hibákat, és lemaradt betűket.

10/10

Összegezés: 40/19



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése