2014. június 29., vasárnap

9. Kritika - Just be FREE


 Just be FREE
http://justbefreeharrystyles.blogspot.hu/



Fejléc: Nem hazudtolom meg saját magamat, így elárulhatom, hogy első ránézésre a fejlécre azt mondtam, hogy ez mi? Tudom, meglehetősen nagyzolónak hangzott tőlem ez a költői kérdésnek szánt mondat, azonban utána jobban megvizsgáltam a képet, és a következőket tudom mondani: elmerengve a fejléc mivoltában, tetszik! És tényleg nincs vele semmi problémám, azonban, ha nagyon szigorúan veszek mindent, hogy minden pont tökéletes legyen, akkor mondhatnám azt, hogy a Nina felett lévő kép a fiúról nem kellett volna oda! Szép, szép, ez tény, de anélkül is elvarázsolta volna az embert. 

10/9

Kinézet: Örömmel tapasztaltam, hogy nem tudok belekötni! A háttér illik a fejléchez, a modulok nincsenek összevissza, az oldalak jól meg vannak választva, ráadásul színek terén sincsen semmi amihez én negatív dolgot tudnék hozzáfűzni! Talán csak egy tanács: tisztában vagyok vele, hogy ezek a kódos darabok nagyon szépek és különlegesek, azonban tudni kell használni! Ne vidd túlzásba, mert ahelyett hogy szépítené, egyedivé varázsolná a blogot, ahelyett pontosan az ellenkezőjét éred el!

10/10

Történet: Nem tudnék olyan sok dolgot eddig a történethez fűzni! Kritikaíró lévén kötelességem az őszinteség tálalása. Egyesek finoman körülírják a problémát, viszont én nem ilyen vagyok és én mindig is a különleges írásokra éhezem. Viszont a tiéd, úgy gondolom eléggé sablonos, és én rendkívül untam. Nem is az írásodról van szó, mert az nagyon jó, hiba nélkül, leírásokkal, párbeszédekkel kellő mértékben, azonban maga a történet belőlem teljesen más érzéseket csalt elő. Unalmat. Értem ezt a sok jelzőt a galambra valamint a varjúra célozva, de ez picit sok leírás, mivel szinte már mondhatom azt, hogy a prológus fele erről szólt. Harry karaktere az a tipikus rossz fiú, aki abba a lányba szeret bele, aki mondhatni egyenlő egy szürke kisegérrel. Kicsit ismerős nem? Mert nekem igen. A fél blogtörténelem erről szól. Színesítsd a történeted valamivel! Ha elszökik a lány otthonról erre a vad bulira, ott ne csak az történjen, hogy a fiú észreveszi és valószínűleg dühösen dorgálja, majd amikor esetleg a fiúk rátapadnak Sophiera, akkor Harry féltékenyen iszik vagy rángatja ki onnan a lányt. Kiszámítható volna. Mindenesetre nagyon vigyázz arra, hogy ne tedd tönkre ahogy indítottál! Alakíts ki egy rendszert, hogy végül büszke légy arra, hogy befejezett bloggal rendelkezel, ami izgalmas és szerethető ezáltal az olvasók falják a sorokat!

10/3

Mindent összevetve: Úgy gondolom semmi újat nem tudnék ide semmi mást sem írni, amit eddig leírtam. Alakíts a történeteden! Színesítsd! Sok sikert kívánok a továbbiakban is a blogodhoz!

30/ 22

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :)
    Megfogadom a tanácsokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, elvégre ez a dolgom. A tanácsaim pedig biztosíthatlak róla, hogy csakis a javadra szolgálnak! Jól írsz, ne cseszd el!

      Shaw

      Törlés