2014. július 16., szerda

28. Kritika - Solve Et Coagula


Fejléc: Nem akarlak megbántani, de nekem, ez a fejléc nem tetszik. Félre ne érts, mert szeretem a horrort, de ez egy cseppet sem hasonlítható hozzá. Van egy háttér, és rá vannak pakolva a png-ék. A középen lévő lány nincs szépen kivágva. És a többi sem tetszik rajta. Nekem túl egyszerű, mert meglehetett volna úgyis oldani, hogy összemosol pár képet vagy textúrát, és rá horror png-t. Nekem a felirattal is van bajom, hiszen alig látszik, és lassan már nagyobb a fejlécnél is. Én a helyedben csináltatnék egy másikat.

10/2

Háttér és kinézet: Nekem a sablon sem tetszik, amit használsz, jobban járnál egy egyszerűvel, mert az szépen mutat, ha megfelelően állítod be a színeket. A háttér az viszont tetszik. Jól mutatnak a kint található gif-ek.
Én nagyobbra venném a betűtípust, mert alig lehet látni.

10/7

Történet: Végre egy olyan blog, ahol nincsenek agyonhasznált szereplők,/gondolok itt Justin Bieber-re, és a One Direction-ra), és ennek nagyon örülök. Kifejezetten tetszik, hogy a szereplők nem nyálasak, mert meg mondom neked őszintén, hogy nem bírom az olyan történeteket. Tetszik, ez a misztikus blog, bár csak egy részt olvastam el, de szerintem még vissza fogok még térni.

10/10

Helyesírás: Nem találtam benne hibát úgy, hogy gratula.
10/10

Összegzés: 40/29

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése