2014. július 22., kedd

31. Kritika - That heart you caught


Fejléc: Ismételten egy gif-es fejléc, amivel egyáltalán nincs bajom. Szépen mutat, de nekem ez a fejléc elég sötét. Még a jobb oldalt található gif-es kép is. És a bal oldalon található fej, egyáltalán nem illik oda szerintem.
És, ami ott van legszélen? Az füst? 
Szerintem az sem illik oda, mert ez fehéres, a fejléc pedig fekete. A főszereplő rajta szinte világít. Őt is szürkévé kellett volna tenned. Mondjuk az szépen ki van vágva, de rajta kívül lehetett volna más is rajta. 
Gondolok itt olyanra, ami illene a történethez, és lehetne sokkal színesebb, mert így is alig lehet látni valamit a fejlécedből. A felirat sem éppen a legszebb. A lány háta mögött megtalálható blog cím beleolvad, és szinte nem is lehet látni. Meg mondom őszintén a betűtípusa sem tetszik, de a zöldé viszont igen, csak a vége a lánynak a hátába olvad. Szerintem tedd világosabbá egy kicsit a fejlécet, mert így teljesen üresnek érzi az ember, ha rá néz. És, ezeket nem bántásnak szántam, mert ezektől a dolgoktól eltekintve szép a fejléced.

10/6

Háttér és kinézet: Egyszerű a háttered, mégis szépen mutat, csak eléggé sötét. Mondjuk szépen mutatnak a fejezetben lévő zöld színek, és ettől egy kicsit hangulatosabb. És meg kell mondjam tetszik, ez a szín.
A menüsáv mindent elárul a címről, és ahogy rá mentem megláttam a képeket, amik szépen el vannak rendezve, és alattuk pedig megtalálhatóak a fejezetek.
A történet ismertetőjét is megtaláltam, és a chat is szépen el van látva html kóddal. Cserék, és képek is megtalálhatóak, néhány idézettel, ami szerintem passzol a történethez.
Nem találtam hibákat, szóval mindent szépen elrendeztél.

10/10

Történet: Teljesen megfogott, ami nálam nagy szó, hiszen ritkán látok magyar történetet. Bár nem voltak hosszúak a fejezetek, mégis részletesen leírtad a főszereplő lány érzéseit. Attól függetlenül, hogy novellának indult, elég szépen átalakultak fejezetekké. És most térjünk vissza a főszereplő lányhoz, akinek rengeteg dolgon kellett keresztül mennie, hogy idáig eljusson. Sokszor össze volt zavarodva, és attól függetlenül, hogy az elején nem akarta, azt csinálni, amit a szülei akartak, mégis belement annak érdekében, hogy nekik jó legyen.
Ebben a történetben sok mindennel találkozhatunk, és ez csak jónak számít, hiszen rengeteg olvasót csalogathat. Attól függetlenül, hogy nem sok fejezetet olvastam el, megtetszett, és csak azt tudom ajánlani, hogy részletesebben írj le dolgokat, mert úgy sokkal jobb lenne. A fejezetekbe pedig rakj gif-eket vagy pedig képeket.

10/10

Helyesírás: Ahogy elolvastam a fejezeteket, nem találtam egyikbe sem elírt szavakat, és vessző hibákat sem.
Ráadásul szépen fogalmazol, amihez csak gratulálni tudok.

10/10

Összegzés: 40/36

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése