2014. július 26., szombat

33. Kritika - Szükségem van az apámra


Fejléc: Én meg mondom neked őszintén, nekem nem tetszik, ez a fejléc. Attól függetlenül, hogy szépen vannak kivágva a szereplők a fejléc szinte üres. A jobb felső sarkon található kép egyáltalán nem illik oda.
Meglehetett volna úgyis oldani. hogy a szélei ne látszódjanak, mert így nem mutat jól. Én a helyedben összemostam volna képeket, ami persze a témával kapcsolatos. Eléggé zavart az is, hogy rá megyek a fejlécre, és közép megjelenik egy csík. Szerintem felesleges, ez a halványítós dolog. A fejléc akkor szép, amikor rendesen megvan csinálva, és nem kódolunk hozzá semmit sem. Nekem a fejléc is túl nagynak tűnik, és szerintem jobban mutatott volna, ha kisebb. A fejlécen található címből csak annyit tudtam kivenni, hogy "Dad", mert ami előtte van alig látszik, és a betűtípusa egyáltalán nem tetszik.
Szerintem csinálj egy másik fejlécet, vagy rendelj. Ezeket a dolgokat pedig nem bántásnak szántam.

10/3

Háttért és kinézet: A háttért is szépen passzolt volna a fejléchez, ha teljesen rózsaszín. A fejezetben található képek keretei nem jól mutatnak, mert túl sötét. Világosabb színnel sokkal szebben mutatna, de ez csak egy tanács. Ami jobb oldalt található menüsáv, az tökéletesen passzol a fejléced színéhez. A Welcome című szövegdoboznál észrevettem egy apró hibát. Két sor a történet ismertetője, és semmi több. Utána pedig jön az, hogy iratkozzanak fel. Az egyáltalán nem kellene oda, mert a történet ismertetőjét pontosabban leírhattad volna. Kis apróság című szövegdobozt feljebb helyeztem volna, mert ott legalul nem mutat szépen.
A chat is található a blogon, ami jó jel, de rakd átlátszóvá.

10/4

Történet: Elolvastam a történetedet, ahol még az első fejezet tetszett, de a többi nem igazán.
Megértem, hogy van egy lány, akinek a szülei elváltak, de attól függetlenül a viselkedése nem nagyon tetszik.
Konkrétan a fejezeteket elkapkodod, pedig szépen fogtál bele. Hirtelen egyik dolog jön a másik után, semmilyen részletes leírást nem találok benne, és gondolok itt a lány érzéseire, és gondolataira. Ez legalábbis nagyon fontos egy fejezetben főleg, ha egy lány szemszögéből írod. A szülőkről sem tudunk szinte semmit, és hopp egyik napról a másikra összebarátkozik az öccsével, ami természetesen nem baj. És ott volt a bulis eset is, ahol bedrogozott, pedig a szülőknek jobban oda kellett volna figyelniük rá.
Ezzel nem bántani akartalak, de jobban kifejezhetnéd az érzelmeket a történetben, és akkor simán menne minden.

10/6

Helyesírás: Kezdeném azzal, hogy az elején még nem láttam hibákat, de ahogy haladtam a fejezetek elolvasásával bele akadtam egy-két elírt szóba. Mondjuk sosem hallottam még olyat, hogy "Elzártam a villanyt"....Szerintem, azt így kellett volna "Lekapcsoltam a villanyt".
És sok vessző hibát is találtam, de attól függetlenül, mint mindenki másnak van még mit fejlődni.

10/8

Összegzés: 40/21


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése