2014. augusztus 18., hétfő

41. Kritika - Behind the Mask


Fejléc: Nagyon tetszik a fejléced. Már első látásra beleszerettem, mert sugárzik róla a titokzatosság. Ezt azért mondom, mert a lány arcát csak félig látjuk. Viszont azt is figyelembe lehet venni, hogy ez a lány nem sablonos, ami minden fejlécen megtalálható. Főleg a tekintete emeli ki az egész fejlécet. A mellette lévő képek szépen el vannak mosva, és nem találom zsúfoltnak sem. Van rajta gif is, ami eleinte nem tetszett, de ahogy olvasni kezdtem a fejezeteket már kezdett megváltozni a véleményem. A felirat látszik, és a betűtípusa is szép. Ami egyáltalán nem tetszik az az, hogy ha rá megyek a fejlécedre, akkor kör alakúvá változik. Ezt nem azért írom, hogy valami hibát találjak benne, hanem azért, mert így kicsit zavaró. De ez az én véleményem.

10/10

Háttér és kinézet: Ritkán látok szépen elrendezett blogokat, és most, hogy végig néztem a kinézetedet, azt kell mondjam szép munka. A háttér pontosan illik a fejléchez, és nem olyan sötét.
Külön tetszik a karakterek oldal, hiszen amint megnyitottam, meglepődtem. Azt hittem pontos kinézet lesz a szereplőkről, de nem. És meg kell mondjam ez tényleg megfogott. Mindenki úgy képzelheti el őket, ahogy akarja. A gif képek illenek hozzájuk, és az idézetek, amik mellettük vannak, igazán megfogtak.

10/10

Történet: Hát szerintem itt egy regényt írhatnék arról, hogy mennyire tetszett az összes fejezet, ami eddig fent van. Már a főszereplőnk első szavai is magával ragadtak, és a személyisége egy kicsit hasonlít rám. Gondolok itt a matekra. Veronica számomra kedvelhető személyiség Angel-lel együtt. Iskolai gondok, és otthoni problémák, ami cseppet sem könnyűek számára. És most jön egy hatalmas nagy sóhaj. Mindig is a rossz fiúkra buktam, és most gondolok itt Alex-ra. Esküszöm beleszerettem. Általában az ilyen bunkó fiúk a legaranyosabbak csak nem mutatják ki az érzéseiket. És néha jobb felvenni egy álarcot, hogy mások ne lássák a fájdalmunkat. Végig izgultam az egész fejezetet, mint egy játékra váró kisgyerek. Vártam, hogy mikor kerülnek közelebb egymáshoz, és amikor ez megtörténik mindig szidják egymást. De meg kell mondjam néhány jeleneten sokat nevettem. Mikor a kilencedik fejezet végéhez értem csalódott voltam, mert még olvastam volna tovább, mert csak úgy faltam a sorokat. Ritka az ilyen dolog nálam. És most jön a gyerekes ujjongásom, végre bevallották, hogy kedvelik egymást. És, hogy mik fognak ezek után történni, arra már nagyon kíváncsi vagyok. Csak reménykedni tudok abban, hogy egy nap összejön Alex-el.
Kyle is szimpatikus, de már az elején kifejtettem, hogy a rossz fiúkra bukom. Úgy, hogy Team Alexander.
(Csak egyetlen egy dologra szeretnélek megkérni, hogy a betűket vedd már nagyobbra, mert túl kicsik, és volt, amikor olvasás közben jojózott a szemem xD)

10/10

Helyesírás: Nagyon szépen írsz, és ahogy az ember elkezdi olvasni a történetet, meg sem tud állni a végéig.
Egy két elírt szót láttam, de az nem feltűnő, mert mindenkinek vannak hibái. Ettől függetlenül nem találtam benne semmilyen hibát.

10/10

Összegzés: 40/40
Gratulálok a maximális pontszámhoz!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Crystal!

    Mosolyogva olvastam minden sorodat. Nagyon hálás vagyok a kritikáért, és a dicsérő szavakért egyaránt.
    A képeffekt levételét a fejlécről már meg akartam valósítani, de végül nem tettem, de ezek után le fogom venni. :)
    Még nagyobbra? o.o Az elején még ennél is kisebb volt. Mondjuk én a kis betűméretet szeretem. :D
    Még egyszer köszönök mindent!

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :)
      Mondjuk az ilyen kis betűméret sem tántorított el attól, hogy elolvassam a fejezeteket. xD
      És annak nagyon örülök, hogy mosolyt tudtam varázsolni az arcodra, és továbbra is fogok, mint olvasó. :)

      Törlés